Jaha, vad har jag läst då?

En hoper manus samt ett gäng anglosaxiska historier för eventuell utgivning. Javisst, ni läser korrekt: kakakakakan har helt sonika börjat jobba på ett litet bokförlag, än så länge vid sidan om bibliotekarierandet, men från och med 1/7 sker det hela på heltid. Fantastico om ni frågar mig. Men inte fanken kan jag skriva om alla dessa manus och utländska, potentiella glimrigheter. Återstår de få privat/bibbliojobbsböckerna jag hinner läsa, dvs denna vår (de jag minns, har slarvat med läsdagboken): Bergets döttrar av Anna Jörgensdotter, Syskonen av Magnus Florin, Mäktig tussilago av Maja Lundgren, En hemlig vän av Katarina Genar och dedär två Sonya Sones-böckerna. Tror nog det har blivit något mer, men minns alltså inte.

Kommentera

