Nytt år, nya ambitioner osv.

Ja jag gör väl såhära att jag kanske inte lägger ut en hel läsdagbok här igen, men att det blir omskrivna böcker för minnets skull är väl inte helt överambitiöst eller dyligt. Så kolla in detta om ni vill veta hur jag tragglar mig igenom en viss vår 2010 som jag hoppas kommer bli bra i längden. Och: hoppsan, hur fan kan h*n ha läst ut fyra böcker på fyra dagar? Enkelt. Rosfeber i ena benet + stukning i andra och så en hoper övrig misär på det. Men nu är det tid för bättring.

8 kommentarer

  1. ka said,

    4 januari 2010 den 12:21 e m

    Jösses! Redan 8 visningar! Och 31 den 15 december… Trodde att folk hade gett opp hoppet om denhär bloggen för länge sedan.

  2. Johanna said,

    4 januari 2010 den 1:12 e m

    Åh kul, den här listan kommer jag att följa slaviskt :)!

  3. ka said,

    4 januari 2010 den 1:17 e m

    🙂

  4. lena kjersén edman said,

    5 januari 2010 den 12:28 f m

    Hej Pella, hej Ka!
    Så trevligt at ni äntligen får träffas. Kanske kommer ni att uppskatta varandras funderingar – såvida ni inte är alltför lika ….

  5. ka said,

    5 januari 2010 den 8:16 f m

    Hä! En smula lika kanske – fy fasicken vilken käck ärta hon är, dendär Pella! Nog borde jag väl läsa fortsättningarna framöver? Men det får vänta till nästa sjukdomsperiod. Nu står snart den årliga genomgången av fjolårets ungdomsböcker för dörren, varför jag får se till att ägna mig åt 2000-tal i stället för sent 1950- och 1960-tal…

  6. lena kjersén edman said,

    5 januari 2010 den 11:57 f m

    Missa inte HOOD från 2009!

    (Robin Locksley/Robin Hood ytterligare en käck ärta –
    ärtor kan man aldrig få för många av.)

  7. Hermia said,

    8 januari 2010 den 6:56 e m

    Ja men åh – du ÄR ju här! Roligt!

  8. ka said,

    12 januari 2010 den 8:29 f m

    Ja – ock du med ser jag 🙂


Kommentera

