Gröna rummet i tårar!

Hela 6 böcker låg inslagna i ka-paketen igår – se bara!

Vinterträdgården av Christine Falkenland (från frun)

Älskarinnorna av Elfriede Jelinek (från svärmor och svärfar)

Konturer av den dag som nalkas av Leonora Miano (från svärmor och svärfar)

Hey Dolly av Amanda Svensson (från svägerskans föräldrar)

Pillret av Ingrid Carlberg (från svärmor och svärfar)

Jag var självlockig, moderlös, gripande och ett monster av förljugenhet – en biografi om Marianne Höök av Annette Kullenberg (från frun)

Det mycket rörda ka:et böjer nacken till golvet och säger tacksens, tacksens!

7 kommentarer

  1. Anna-Stina said,

    27 december 2008 den 5:59 e m

    Vad kul!
    Den sista håller jag på med nu – mycket läsvärd! 🙂

  2. ka said,

    27 december 2008 den 6:03 e m

    Å, så roligt! Jag kommer att kasta mig över hela högen i slutet av januari!

  3. Johan said,

    2 januari 2009 den 10:52 f m

    Grattis. 🙂

    //JJ

  4. ka said,

    3 januari 2009 den 6:33 f m

    Å, tacksens, JJ! Jag blev så glad att jag höll på att gå åt på kuppen. Slutade blogga och sådär du vet! Fast jag känner på mig att det blir en comeback mot februari till. Kanske kanske ändras bloggens inehåll…

  5. kfrato said,

    4 januari 2009 den 7:16 e m

    Vill gärna veta hur det går för Dolly när du läst hela boken (vilket jag inte har)!

  6. ka said,

    5 januari 2009 den 9:25 f m

    Ja, det blir spännande. Fast vi får bita på knogarna ett tag till, för nu håller jag på med en massa omläsningar av andra ungdomsböcker. Jag berättar!

  7. JOHANNA said,

    5 januari 2009 den 5:01 e m

    Hello special K ;)! På vilket sätt kanske innehållet ändras här? Jag blir nyfiken! Särskilt nu när jag som nyårsgrej har jag fixat en ny blogg till mig själv, för första gången sen 2005. Jag mår redan lite konstigt av att hålla på med det faktiskt. Hjärnan blir BUZZ. Det ska iallafall handla om mitt kartotek (skriver in länken här vid mitt namn). Och du får gärna komma in och gästblogga om ditt kartotek när du får tid för att pyssla med det igen, efter uppdragen, hoppas det går bra med listandet föresten!


Kommentera

