Jag säger som på hemligrummet

Hoppsan: helt plötsligt dimper två trevliga uppdrag ner från himmelen och ajöken slatterbloggning för skrivandets skull – nu får jag ju skriva annat i stället. Men: läs för tusan Bombingham, jag tycker nog allraminst att den borde översättas till  svenska också. För fy satan, den är liksom b-r-a om ni förstår vad jag menar.

Detdär är ett exempel på hur tycksigt gröna rummet skulle bli om jag fortsatte nu. Jag vill verkligen skriva om böckerna jag läst, men då ska det finnas tid för om inte analys, så åtminstone belägg för dethär eviga tyckandet hit och dit. Alltså: ajöss på ett slag!

2 kommentarer

  1. kfrato said,

    4 januari 2009 den 7:21 e m

    Hej Ka! Jag fick aldrig veta vilka förlag du tycker Bombingham skulle passa.

  2. ka said,

    5 januari 2009 den 9:26 f m

    Just det. Ska tänka efter. Lovar!


Kommentera

