Hej små knattar!

Nu är jag tillbaka, lika befängd som vanligt. Och visst läste jag minst några stycken av de medhavda böckerna + en till som jag bara var tvungen att köpa, men det är en helt annan historia. Och nu är det fullt opp – vi har ju varken städat lägenheten eller trappan (det är vår månad) och ännu mindre rotat fram adventstusslerierna frå n källaren. Så ni får nog hålla er ett litet tag till. Såhär då, dessa böcker läsete jag:

* The Diving pool av Yoko Ogawa

* Nattens inre av Léonora Miano

* Syskonbädd av Stina Aronson

* Bombingham av Anthony Grooms

* Baby Jane av Sofi Oksanen

* den jag köpte och har sex sidor kvar i. Den är än så länge hemlig. Men jag säger hej!

Men om den kniper jag käft ännu ett litet slag. Hej spisen, här kommer jag!

Kommentera

