Och så vidare.

Det är som sagt mer IRL än online just nu. Kanske beror det på att det är höstlov och att mitt arbete kräver innovativa lösningar dagarna i ända? Igår gjorde exvis unge herr låntagaren R.J. och jag bokomslag till våra kommande bästsäljare. I förrgår förestod jag pyssel så det stod härliga till. Samtidigt måste jag komma på 9-bokstaviga ord varje dag för att barnen ska ha något att göra, dvs leta spöken på bibblan. Idag är det konsert i samlingssalen och i morgon berättar jag för en hoper oskyldiga små om hur de gick till när jag slogs mot en varulv senast. Ni förstår.

Läsningen av läsecirkels-Sleepy Hollow på tåget bryts ständeligen av genom unga lovrusiga personers försorg. Bläckdöd är så tung (både fysiskt och innehållsligt) att jag inte orkar med mer än ett kapitel i taget. Så: nej, här blir inte mcket skrivet eller läst.

7 kommentarer

  1. Ann-Sofie said,

    29 oktober 2008 den 11:54 f m

    IRL 26 november

  2. ka said,

    29 oktober 2008 den 2:28 e m

    Lovely. Eller inte. För då är jag bortrest. Ajaj i IRL-tanken!

  3. Halvar said,

    31 oktober 2008 den 2:44 e m

    Förlåt för det här, men välkomna att titta in även på mon bokblogg. Boktips kan man ju inte får för många av.
    http://halvar.wordpress.com/

  4. ka said,

    31 oktober 2008 den 2:47 e m

    Vänta nu, Halvar! Vad har dethär med inlägget att göra?

  5. 1 november 2008 den 2:02 e m

    irl är så mycket mer fantastiskt än online så fortsätt så. När du väl är sugen på att läsrapportera igen så väntar jag ivrigt!

  6. ka said,

    3 november 2008 den 7:20 e m

    Ja, Stella, IRL är finfint! Och tack för ivrig väntan! Lite ka-skriv hittar du ju på http://flaskposten.wordpress.se förresten!

  7. ka said,

    5 november 2008 den 7:53 f m

    eh. jag menade ju .com förstås


Kommentera

