Nerver, nerver, nerver

Ja, jag drabbas lätt av resfeber. Och nu bär det strax av, ska bara tvätta håret först. Samt ångra att jag prenumererar på så många bloggar. För OH the pain när jag kommer hem på söndag-måndag-natten och har ca 1000 olästa blogginlägg att läsa. Vojvoj.

Såja. Packningen är klar och mässpeppen total. Om ni nu nödvändigtvis vill titta på mig så kan ni göra det någonstans i nya hallen med alla småförlagen. Jag figurerar högerhand (aka slav) åt en god vän. That’s all there is to know.

1 kommentar

  1. asalun said,

    26 september 2008 den 4:28 e m

    Ka, har du koll på in blogg under bokmässan? Du bara försvann innan jag han prata med dig, trodde jag hade dig kvar på höger sida, men försvunnen var du när jag vände mig om. Kan du inte komma på återbesök?


Kommentera

