Tre böcker om döden och livet

Jamen nu är det ju änteligen klart. I fredags vigdes min frus godingbror och hans superunderbara sambo fru. Hurra, vilket kalas! Och vilket pyssel… Brudbåge, tårta, musikarrangemang, gästartister och hejsansa. Ni har kanske svårt att tro det, men jag hann faktiskt läsa en del också. Tacka kära SL och alla förseningar för det! I morgon bokpratar jag sorg med andra halvan av den femteklass jag har specialuppgörelse med denhär terminen. Omläsningarna av Nu vet jag, Hemliga brev och Min storebror Robin har lärt mig en hel del. Men det tänker jag inte berätta här – nu blir det fortsatt koma i soffan med nya Boktjuven och/eller Mer än ögat ser.

2 kommentarer

  1. 31 augusti 2008 den 12:30 e m

    Själv har jag firat bröllopsdag i dagarna, känns så vuxet så det är inte klokt! Och vad läser jag i soffan? Jodå, Boktjuven här med. (För de andra har jag ju redan lääääst … :-D)

  2. ka said,

    31 augusti 2008 den 12:33 e m

    Oh, grattis!


Kommentera

