Blommorna lever!

Och hemkommen efter en helt underbar dryg vecka i Tyskland packas det opp, tvättas samt ströbläddras i tidningarna. Samt kollas över 300 blogginlägg i readern, jag borde verkligen opphöra med detta med internet. Visst, mail och sånt är ju bra, men allt annat? Det gick ju alldeles utmärkt utan någon som helst mail- och bloggkoll. All energi gick åt till cykling, turistande, umgänge och en jädrans massa god mat. Sedär vad livet kan erbjuda.

Härmed tar jag bloggarpaus och njuter av annat i stället!

Tjineling.

2 kommentarer

  1. Caroline said,

    3 augusti 2008 den 9:41 e m

    Åhhh jag tänke just detsamma men kolla på mig nu…. här sitter jag o hoppas du kommer tillb så småningom!

  2. ka said,

    7 augusti 2008 den 8:06 f m

    Tack! Ja, jag är på väg tillbaks – fast just nu i ett fysiskt oskick och ligger hellre till soffs än hålls vid (den stationära) datorn.


Kommentera

