Medan katten är borta

dvs Ka på tjänsteresa, kan ni kolla in min kära läsesällskapsväninnas förtjusande lässpaningar i kollektivtrafiken med omnejd. Hohoho, jättefint! Själv ser jag knappt någon med en bok – oftast är det Metro, City eller saliga Punkt.se som gäller. Eller varför inte skrälliga videosamtal och andra otrevligheter?

För övrigt frustar jag av längtan efter att ge mig på debatterna som pågår i DN, men kommer inte att kunna skriva något vidare värst smart än på länge av högst personliga skäl.

Hälsar delvis teknikfientliga

ka

1 kommentar

  1. 20 maj 2008 den 4:59 e m

    […] maj 2008 vid 4:59 pm (läsning, romaner) Tags: reselektyr Haha, annonserar ajöken innan jag skrivit av mig hippsomhapptramset. Fånigt! Här kommer ännu något i […]


Kommentera

