Nattlig aktivitet

Jajamän, vargtimmen är här. Och efter godisförtäring (före frukost!) tas itu med listan som ombloggades härförleden. Frånvaron av oumbärlig barn- och ungdomslitteratur är förfärande. Det är bäst att jag lägger mig igen.

Förresten, tack vare Maria fick jag med mig en fin bok hem igår. Den gjorde mig alldeles varm.

Uppdat: Nej, jag lade mig aldrig. Såhär långt kom jag med listan, dvs jag har läst 6% av den litteratur jag måste läsa innan jag dör. Det känns inte lite stressigt utan mycket. Därför skippar jag nog detdär måste:t och fortsätter med min nordiskakvinnligaförfattarevurm. Taivassalo är allt var Helena lovar och lite mer!

Dessutom: ägnar denna lördag åt städning emedan halsen ej tillåter kraftigare utomhusaktiviteter.

5 kommentarer

  1. Caroline said,

    19 april 2008 den 5:50 f m

    Men det är ju så ljust ute!! Räknar med omsomning strax efter 07 [smiley]

  2. gröna rummet said,

    19 april 2008 den 8:56 f m

    Hihi,
    jag inväntar eftermiddagskoman. Under tiden: flytt av barn- och ungdomslitteraturen till arbetsrummet, vilket medför torkning och damning och -sugning.
    Hosthost

  3. 19 april 2008 den 9:41 f m

    […] vaknade jag halv fem av […]

  4. Tekoppen said,

    28 april 2008 den 12:14 e m

    Själv har jag läst exakt 3 procents böcker från Listan 🙂
    Har du testat Blooms lista med ca 1400 böcker? Den är på många sätt myckhit hefthighare, eh alltså mycket häftigare, jag fick visst nåt slags fornnordiskt hjärnsläpp.

  5. gröna rummet said,

    28 april 2008 den 8:29 e m

    Hoho, fornnordiska hjärnsläpp är vackerheter! Och nej, känner inte till Blooms lista, please länka!


Kommentera

