Toalettläsning

Ja, än en gång tack för födelsedagspresenterna! Kära S och J som förärat mig godislitt tidigare upprepade succén – denna gång med bl. a. pocketutgåvan av halva Askungens syster och andra sedelärande berättelser. Halvan heter Lyckopulvret och andra sedelärande berättelser och gör stor nytta på toaletten. Samt till badkars. Detsamma gäller my love Liv Strömqvists Einsteins fru ( = present från min fru). Jag upprepar: jag hjärtar Liv Strömqvist! Hon måste ha gått i skola hos en annan favvo: Lena Ackebo (som jag saknar rätt mycket just nu faktiskt. Bra att LS fyller tomrummet)!.

4 kommentarer

  1. sofia said,

    12 april 2008 den 4:32 e m

    Ackobos Brynebrinks är genial!

    likaså Joannas böcker. har du varit på Kulturhuset och kollat utställningen om frk Livrädd och Märkvärdig? Den är finfin.

  2. gröna rummet said,

    13 april 2008 den 5:21 e m

    Näeh, asså, jag gick förbi och ville gärna kolla, men hann inte. Kommer nog göra det vad tiden lider. Du vill inte göra ett återbesök och valla mig?

  3. Tekoppen said,

    21 april 2008 den 1:18 e m

    Stämmer helhjärtat in i din Ackebo-saknad!

  4. gröna rummet said,

    21 april 2008 den 1:50 e m

    Låt oss tillsammans be på våra bara knän.


Kommentera

