Rättelse

700:- i presentcheckar på akademibokhandeln har under förmiddagen ägnats å, just det, shopping. TACK IGEN, käraste L, A, L, B, I, E, M, B, C, R, D, I (som förmodligen inte läser detta – bortsett från L, som jag ju vet kollar grönt rum ibland). Detta har ni givit mig:
Till sängs med Frida av Slavenka Drakulic

Timmen mellan hund och varg av Silke Scheuermann

Man kan inte hindra ett litet hjärta från att älska av Claire Castillon

Jag vill gå in i medelåldern varje dag. Dethär är roligt!

9 kommentarer

  1. 28 mars 2008 den 1:32 e m

    Pfffft medelålder 😉

    Toppenpresenter dock!

  2. gröna rummet said,

    28 mars 2008 den 1:44 e m

    Ja, visst är det underbart?! Och: JOEEEH, medelålder! Läste att kategorin ”unga vuxna” betecknar 20-29-åringar och har länge längtat efter att bli tant. Medelåldern är bara en transportsträcka mot det slutgiltiga målet.

  3. 28 mars 2008 den 2:24 e m

    Som är? Pensionen? Ålderdomen? Livet efter? Pls tell.

    Själv har jag i femton års tid – minst – väntat på 35-årsdagen. Tror 35 är den optimala åldern. Eller trodde då i alla fall: jag känner mig inte alls så klok och vuxen och beredd att tas på allvar som jag trodde då, nu när det bara är några fjuttiga år kvar…

  4. gröna rummet said,

    28 mars 2008 den 3:01 e m

    Undrar också. Det är kanske resan dvs medelåldern som är målet? Fast du är ju klok som en bok, det tror jag i alla fall.

  5. Ann-Sofie said,

    28 mars 2008 den 11:20 e m

    Bra bokval! Jag vill läsa alla tre

  6. gröna rummet said,

    29 mars 2008 den 11:08 f m

    Jag med 🙂

  7. 29 mars 2008 den 6:13 e m

    grattis, grattis!!!
    om en vecka är det min tur.
    jo, det är allt en liten milstolpe, det här…. iiiiiiihhh!!!!

  8. gröna rummet said,

    30 mars 2008 den 10:00 f m

    Oh! Grattis i förskott! Ja, våra föräldrar måste ha varit mycket romantiska en viss midsommartid.

  9. 2 april 2008 den 4:25 e m

    […] poeten Silke Scheuermanns prosadebut fanns beslutet redan där: denna bok måste jag äga. Nu gör jag det. Och har inte kunnat låta bli att läsa vare sig recensioner eller intervjuer. Den intresserade […]


Kommentera

