Ett tal till snuttifieringens försvar

Jag hörde på radio häromdagen att det skulle hållas ett sådant. Och ibland kan jag tänka att jag också borde hålla ett sådant här. Inläggen blir korta, osammanhängande och glesa – äh. Här kommer ännu ett sådant.

Jag har tidigare gnällt över att det inte är roligt att ha för mycket tid, dvs vara sjukskriven. Idag var jag nära att göra det igen, men slog av en händelse på tv:n (något som vansinnigt sällan inträffar annars) och fick se att Myrrha som står med på min önskelista är Malous huvudbok. Går emot mig själv och ser, ser, ser programmet.

 Myrrha
4 kommentarer

  1. Hermia said,

    27 februari 2008 den 1:46 e m

    Myrrha väntar jag ivirgt på. Det blir nu dessutom intressant att se om man delar boksmak med Malou…

  2. gröna rummet said,

    27 februari 2008 den 3:33 e m

    Ja, om så kan vi bilda en gemensam heja-malou-blogg (fast det bär mig emot)…

  3. Hermia said,

    27 februari 2008 den 4:15 e m

    haha

  4. 6 mars 2008 den 3:15 e m

    […] Tags: bloggar Den viktorianska eran i all ära – men ett antal recensioner av/utlåtanden över av mig tidigare åtråddda Myrrha gör att jag inte riktigt längtar lika innerligt hett som förut. Detta […]


Kommentera

