Förhållandet till högen är förändrat!

Stopp och belägg! I ett plötsligt anfall av förnuft har jag beslutat mig för att inte läsa om alla böcker inför de skrämmande händelserna under perioden 10-17 mars. Det ska faktiskt vara roligt att läsa. Därför kommer mina fingrar inte att beröra fler än nedanstående titlar i omläsningssyfte. Resten åker tillbaka till jobbet i morgon – i den svarta IKEAdramatenvagnen. Apropos svart, har ni läst Mitt svarta liv av Amanda Eriksson? Det gjorde jag idag, på tåget. Den är bra.

Omläsning:

Anderberg Strollo, Åsa, Bryta om

Bray, Libba, Ögat över månskäran (som redan diskuterats en smula här)

Edelfeldt, Inger, Hemligt ansikte

Kennen, Ally, Odjuret

Kieri, Katarina, Majas morsas kompis sambo

Levithan, David, Ibland bara måste man

2 kommentarer

  1. Bokomaten said,

    26 februari 2008 den 9:09 f m

    Japp, läst mitt svart liv, himla fin och väldigt bra att det kommer böcker om begravningar och bortgång för så små så det blir naturligt.

  2. gröna rummet said,

    26 februari 2008 den 1:34 e m

    Mhmm – jag gillar Amanda Eriksson öht!


Kommentera

