Inför bokkollot

aviserar bokhororna stor godispåse. Ajaj, tänker jag som ju planerat medforsla 10 st ungdomsböcker i min icke helt stiliga IKEA-dramaten. Får tokläsa fram till kollot (den enda fördelen med att vara en looser dvs deltidssjukskriven), så att jag inte kvävs av den litterära prakt jag förväntar mig fullkomligen drunkna i under den internationella kvinnodagen*.

Programmet ser fantastiskt lovande ut och jag undrar så vem den hemliga författaren är. (Hoppas inte DR, hon gillar inte mig.)

* första gången på 8 år som jag ej tillbringar i sthlm till fots skanderande osv.

2 kommentarer

  1. sofia said,

    24 februari 2008 den 1:51 e m

    tänk om det är DR. Oj. Kan ju bli riktigt spännande.

    jag är också nyfiken på vem den hemliga författaren är. du får rapportera sen.

    och viktigt: du är ingen looser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. ka said,

    25 februari 2008 den 8:36 f m

    Gulle dig! Lovar att rapportera. Noggrant och innerligt på alla sätt och vis.


Kommentera

