Listor, listor, listor

Såhär års brukar det dyka opp listor över ”årets bästa” lite här och var. På Flaskposten är vi inte sämre! Förra söndagen, första advent, listade Johanna sina bästa julklappstips till barn och unga. Idag var det min tur – och i vanlig ordning glömde jag spara i tid, varför hela min fina och vällänkade ungdomsromanlista helst sonika försvann. Bet mig hårt i läppen och beslöt skriva ner den en annan dag (stärkt av Lessings nobelföreläsning som bl a kritiserade bloggkulturen)…
Nå: ni som vill ha tips på julklappar till barn och unga kollar med fördel in Flaskposten!

2 kommentarer

  1. Anna-Stina said,

    11 december 2007 den 6:51 e m

    Min systerdotter fyller snart 12 år och går i 6:an. Som bibliotekarie borde jag veta vad jag ska köpa för bok till henne, men det vet jag inte, hjälp! Jag får kolla Flaskposten 🙂

  2. lilaplaneten said,

    11 december 2007 den 7:04 e m

    Ja, det är ett bra ställe 🙂


Kommentera

