Hoppsan, jag har blivit taggad av Anna-Stina…

… eller av hennes katter kanske? 🙂

1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 5 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag 5 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.

Klarar nog egentligen bara av den andra punkten:

1. En inte helt hemlig grej: jag hyser en närmast panisk skräck för flygplan.

2. Jag äger tre tuber av Marja Entrichs Vetegroddskräm – ansiktskräm för torr hy. Jag får en varje jul av mammaa men glömmer bort att använda dem.

3. Under redan till Skottland längtade jag mig nästan svettig efter efter Tut tut och Boken om boken.

4. Har tre böcker halvläst nu, vet inte vilken jag ska gotta ner mig mest i.

5. Min gamla kompis är konstnär i Bergen och jag är väldigt väldigt väldigt stolt över att få presentera hennes finfinfina hemsida.

Japp, det var allt!

2 kommentarer

  1. Anna-Stina said,

    3 december 2007 den 8:59 e m

    Tack för det! 🙂

  2. 15 maj 2008 den 10:21 f m

    […] maj 2008 vid 10:21 är (off topic, planeten själv, utmaningar) Första gången var Gröna rummet nytt och fräscht, nu är det gammalt som gatan, dvs mer än ett […]


Kommentera

